jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Bloglovin (47)

Publicerad 2009-11-06 22:30:17 i Allmänt,

Nu har jag läst igenom allas blogginlägg.
Jag märker hur jag verkligen inte har varit med den här veckan.
Jag känner typ inte igen någonting som folk har skrivit och jag måste medge att jag känner mig lite utanför.
I alla fall nu, detta kan bero på att jag är sjuuuuukt trött och egentligen borde sova.

Den här veckan började med sjukdom. Sjukdomen har gått in i en ständig trötthet, och trots tröttheten har jag ändå inte kunnat somna på kvällarna.
Det är då man känner sig misslyckad.
Varför kan jag inte få sova för?
Jag som brukar vara så bra på sådant...

Jaja, nu är det helg i alla fall och då blir det plugg! JIPPIE! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela