jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

MJÖKBEROENDE

Publicerad 2009-03-11 16:35:13 i Allmänt,

Ja, det är vad jag börjar bli.
Juice-beroendet finns fortfarande, men eftersom jag inte har tillgång till det så ofta så har det blivit ersatt med ett annat beroende. Nämligen MJÖLK!

Jag har länge inte druckit mjölk alls, eftersom det blir så svårt att sjunga efter att man har druckit det. (det slemmar ihop halsen nämligen)
Men nu har jag i alla fall börjat med mjölk och nästan i överdriven dos. Jag dricker mjölk hela tiden, det är nästan så man bara behöver sitta och vänta tills det växer ut en till arm eller utbuckling på ryggen på mig.

Ja ush, hur skulle det se ut?

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-03-11 20:28:53

HAHAHAH, Lena, först trodde jag att det var en snopp!!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-11 21:04:46

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA XD

Det vet man aldrig, det kanske också kommer ut XD



Haha nemen fy XD HAHAHAHAHA

Det är ju till och med lite likt, men vad tror du de där andra grejjerna är då? Typ sprut? :S O.o

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-03-11 21:10:53

Alltså, okej, man kanske ser att det inte är en snopp men vad är då trekanterna mitt på armen...? Och de där sju små korviga sakerna? Eller nej förresten, en konstnär ska inte behöva förklara sin konst ^^

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-11 21:12:38

Hahaha, De där korviga sakerna var en mycket mycket väl genomtänkt hand...



Trekanterna är kalklagringar, som råkat växa snett... daahhh... XD

Sånt händer om man dricker för mycket mjölk serru!

Postat av: sophia

Publicerad 2009-03-11 22:05:11

HAHAHAHAHA JAAAG DÖÖÖÖR!!! Lena jag trodde också det var en snopp!! XD XD och om det ska föreställa en arm så vet jag inte hur du tror en arm ser ut... XP

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-03-11 22:36:53

Hahaha, jag vet inte riktigt vad de andra grejerna skulle vara...men ja..sprut var ju en bra förklaring xD hahaha neej, men jag ser nog att det är en arm..typ...men den har rolig form alltså..:P du vet hur man skapar reaktioner på en blogg ;)

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-03-11 22:42:18

hoppas det är lugnt att jag gör reklam för dig i min blogg :P

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-12 17:13:53

Melanie: Hahaha reklama på. I NEED SOM PR XP



Sophia: Min arm är ytterst noga genomtänkt ;P... jag kan dock medge att jag glömde den andra delen av armen... typ överarmen eller något.

Men det är för att den inte är fullt utvecklad ännu, jag menar... man slutar ju dricka mjölk när man märker att utväxten beror på mjölken liksom :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela