jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

JC-killen

Publicerad 2009-03-15 00:39:51 i Allmänt,

OJOJ!

Festen var rolig och jag blev kallad dans-lena bara för att jag dansade så mycket.
Det var helt underbart! Jag kan inte fatta att jag inte har gått på fest på SÅÅÅÅ länge.
Jag träffade en massa roligt folk och jaa... det var kul.

När jag (och mamma) åkt hem från festen och skulle gå in till mitt hus så stod det två killar i 25-årsåldern (kanske) utanför porten och rökte.
De var aningen på lyset och började fråga vart jag och mamma skulle.
Hem sade vi och berättade att vi bodde här.
När vi kommit in i trapphuset stod där fler killar i samma ålder som började säga att jag var söt... Tack sade jag HÖHÖ :)

IIIhhh.. men det bästa av allt: När jag och mamma skulle låsa upp dörren till vår lägenhet så dök JC-killen upp bakom grannens dörr.
-Vad söt du är, sade han till mig, är du hennes dotter?
- Nemen tack så mycket, svarade jag, jaa det är jag...
- Åh, ni är väldigt lika, jag ser vart hon fått sin skönhet ifrån, sade han och vände sig till min mamma.
- Hehe, tack... sade mamma. Men nu ska vi in, ni får ha det så bra...

De slutade inte prata förrän hon hade stängt igen dörren. HOHO!
Snacka om bra kväll. Det här tar ju priset för syndighet.
OJOJOJ, inte trodde jag att en fest under fastan kunde vara SÅHÄR bra!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-15 16:19:41

HOHOOOOOOOOOO ;D

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-03-15 17:46:18

HAHAHA nääää, satsa ;)

Postat av: Sky

Publicerad 2009-03-15 20:36:51

JC-KILLEN!!!! <3<3<3< rolig fest! ;) :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-16 16:45:16

Melanie, Haha nee... han verkar så playig :P

Postat av: Miri

Publicerad 2009-03-16 20:45:03

JC-killen, som i han den otroligt snygga JC-killen<3 HAHAHA

Postat av: lena

Publicerad 2009-03-17 14:43:14

Haha, jaa miri... jag tror det :P

Postat av: KS

Publicerad 2009-03-17 16:05:14

LENA!!! Det är det bästa som finns! Thank God for JC-killen!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-19 18:19:58

Hahaha XD Halleluja XP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela