jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Nu sitter de och lär känna varandra

Publicerad 2009-07-17 12:28:36 i Allmänt,

En vän till famljen och pappa alltså.
Jag tror verkligen det.
Jag tror det är mer synd om oss än om dem.
För det är vi som får vara utan dem, det är vi som får försöka hålla uppe leendet även om det sticker av sorg i bröstet.
Det är vi som får lida för att de är borta.
Jag blir tyst.
Det är alltid samma känsla, sorgen.
Ett hål, ett hål som styr vädret.
För det blir alltid regn varje gång jag får beskedet.
Det regnar alltid!


Jag tror att de förstår nu, mycket mer än vi kommer kunna göra levande.

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-07-19 01:40:08

Oj co sie stalo? On från ungern?

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-19 10:13:54

Jaa, han hade cancer... :S

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-20 11:03:20

Oo...Beklagar, kan inte förstår det riktigt

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-20 14:31:27

Anonym: Tack så mycket. Nej det är nog svårt att förstå för de som har varit med om det också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela