jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Nattfrossa

Publicerad 2009-07-23 19:06:10 i Allmänt,

Inatt/morse bestämde Melanie, Alice och jag att vi skulle sova över hos mig.
Vi satt uppe ända till kl 4.00 på morgonen då jag tog intiativet till att sova.
Inte för att jag egentligen kände mig trött, utan mest faktumet att jag på fredag (imorgon) ska gå upp kl 10.00 för att träffa en kvinna vars bröllop vi ska spela på.

Innan vi skulle sova över hos mig så köpte vi en massa sött som skulle hålla oss uppe. Det vill säga 2 almondytårtor, en marabo-choklad, ett paket oreos, två paket chokladbollar 6-pack, och ett kakpaket.
Vi tänkte att vi skulle äta upp allt under natten.
Tror du vi klarade det?
HAHA knappast, men vi försökte i alla fall...

Nu ska jag snart äta blåbärspaj som min mamma har bakat.
Hon har plockat dem själv.
4 liter på 2 dagar, det tycker jag är ganska ambitiöst faktiskt!

Imorgon bär det av till Sophia som fyller VUXEN!

Nu när jag skulle leta upp en bild på henne så hittade jag inte en enda som hon var ensam på.
Den här tycker jag är ganska charmig faktiskt ;)

Kommentarer

Postat av: Såååfi

Publicerad 2009-07-23 22:16:43

HAHAHAHAH Undrbart!! varför har alla så "snygga" bilder på mig. (med alla menar jag du och alice) <3<3 puss!

Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Publicerad 2009-07-23 22:55:11

Oj! Det var inte dåligt vad onyttigheter ni tänkte äta..jag förstår att ni inte orkade äta upp allt :)

Postat av: M

Publicerad 2009-07-24 00:09:13

HAHAHAAHAH vem är hälsogudinnan?!!? jag känner att hon dissar oss lite...förlåt, men det kändes som om det var världens pik och då vill jag bara ge henne fett med stryk. Alltså shit, jag blev asirriterad....vem är hon att bry sig om vad vi äter?!!?!? Jävla freak, palla leva hennes himla nyttiga liv..såg du listan över allt man skulle byta ut för att leva nyttigt på hennes blogg??? så himla sorgligt att behöva tänka på sånt.

Postat av: sara

Publicerad 2009-07-24 00:32:30

hehehhhaHhhhHAHAHAHAHHhehhehe XD

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-25 13:17:37

S: HAHAHAHAHA XD Well, du får lov att göra en massa snygga poser när jag fotar nästa gång! Då KANSKE jag använder de bilderna XP

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-25 13:18:55

Mel: Hahaha, jag tror att det är som du säger. Att hon är fascinerad av oss.

Dessutom tror jag att hon är lite avundsjuk, jag menar hon har säkert inte ätit så mycket gott på ÅR OCH DAR XP HAHAHAHHAHA

Postat av: sophia

Publicerad 2009-07-30 21:39:21

vadå?!?!?! menar du att den här posen inte är snygg!! :O:O Nee nu!



haha ^^D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-31 17:28:13

Ehh,, joo självklart älskling.

Ta den blåa klänningen över den röda ;P



Haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela