jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Dagens sanning!

Publicerad 2009-07-19 10:20:11 i Allmänt,

Jag var nyss i kyrkan och efter kyrkan brukar man hamna i samtal med folk.
Mamma och jag pratade med en man som en gång kände min farfar.
Han frågade om min ålder och när jag berättade att jag snart är 18 ville han inte tro mig.
-Du ser ut som 13, sade han.

Det är alltid samma sak. Jag säger till mina kompisar:
-Joo, det är säkert, jag ser mycket yngre ut än vad jag är! Jag kommer aldrig komma in på Otten eller Hugos ens när jag har fyllt 18. De kommer tro att jag har falsklegg.
- Men va? säger de då. Du ser ju visst ut som 18. Dahhh (Jag kände att daahhh:t passade väldigt bra in, de brukar inte använda sådana ord. Bara "orka" och "fett")

Men nu är det i alla fall bevisat, jag SER faktiskt UT som en 13-åring, det vill säga 5 år yngre än jag egentligen är.
Jahopp, klart slut!


Här var jag 14!
ORKA HA SÅDÄR LÅNGT HÅR! XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela