jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

städat och grejer

Publicerad 2009-12-21 15:00:19 i Allmänt,

Nu har jag precis städat klart och gick in på youtube för att titta på lite klipp.
Jag blev helt beroende av att se på den här killen.
Allvarligt, det är inte superroligt, men ibland säger han saker som "My grandma is a brat"
Haha han är skön...

Det bästa med honom är att han har gjort värsta serien, så det är typ som avsnitt. HAHA ASBRA sätt att få tiden att gå!!

Ju mer man tittar desto mer får man reda på om honom.
Han är nog typ fem år eller nåt, och så tror han att en viss hundras är ekorrar.
Han tycker om en flicka som heter Judie och hans mamma har vari missbrukare.
Stackars fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela