jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Blondinbella?!

Publicerad 2009-12-29 13:57:31 i Tankar,

Det är sant.
Igår kommenterade blondinbella på min blogg.
Eller?
Man kan ju faktiskt aldrig veta, det skulle lika gärna kunnat vara någon som bara utgav sig för att vara det.
Coolt ändå!

Idag ska jag och mamma ut på stan och köpa lite nödvändigheter till nyår.
Efter det ska jag gå och titta på Madeleine, för idag släpper hon sin EP och till detta blir det releasefest!

Varför känner man alltid att man vill sjunga högt på natten?
Det är sjukt jobbigt när man inte får det.
När grannarna "måste sova".
Jag tror det är för att man inte tänker lika mycket på dagen som på natten.
På dagen är det ljust och allt flyter på, det är naturligt.
Men allt stannar upp på natten. Allt blir mörkt.

Hjärtat slår alltid lite starkare när det blir tyst.

Kommentarer

Postat av: Blondinbella

Publicerad 2009-12-29 18:15:36

Klart att det är jag!? Vem annars liksom?? Tycker om att läsa om random-folk och deras bloggar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela