jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Vårdag

Publicerad 2009-04-04 13:38:30 i Allmänt,

Idag är det vår dag. En vårdag.
Snart ska jag ta en promenad, jaa det ska jag.
Ut i friska luften, ut i solen. Ta en spatsér.

Inatt sov Alexandra hos mig.
Det var helt sjukt, men jag glömde släcka lampan och stänga av TV.n.
Det har jag aldrig gjort förut. Helt sjukt.
Igår glömde jag även att låsa dörren, men som tur var så gjorde mamma det åt mig innan hon gick och lade sig.
Hahaha snacka om flummig. Men det är väl solen?...

Puss på vädret, idag är min dag!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-04-04 20:37:24

HOHO, en underbar dag!! hälsa festen från mig. Puss :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela