jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Manipulation

Publicerad 2009-04-02 17:08:44 i Allmänt,

Det är jag inte så stark mot.
Jag borde skaffa mig ett skal eller bli mer cynisk, men det kan jag inte.
Jag litar på folk, jag litar på att de vill mig väl. Jag vill ju andra väl.
Men ibland så stämmer det inte, de vill ha en egen vinning.
Jag ångrar inte att jag blev sådär. Absolut inte.
Jag är klarare i huvudet nu, jag vågar mer nu.

Men de äldre jag har pratat med vill anmäla honom.
För att han leker och mixtrar med unga hjärnor.
Det är mycket möjligt att han hjälper vissa. Men min hjärna är aldeles för värdefull för mig för att någon ska få ta sig in utan min vetskap. Det vet jag nu.

Solen skiner, himlen är blå.
Vad det är skönt att leva då.
Högt i topp går allas humör,
för det är det som susen gör.
JAPP!

Nu är det slut med kalla vindar och snö, våren närmar sig och fåglarna sjunger om kärlek. Riktig kärlek, sådan som man bara kan drömma om. Den ser man överrallt. Jag blir lycklig av sådant.
Puss på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela