jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Emilias fest!

Publicerad 2009-04-26 13:15:57 i Allmänt,

Jag tänkte för ett tag sedan att jag skulle berätta om Emilias fest och alla förberedelser när festen var över.
Men det dök upp en ny sak att berätta.
Festen var nämligen mycket mer händelserik än jag trodde att den skulle bli.

Kvällen började som den skulle, det mesta gick enligt planerna och folk gjorde allt ifrån skrattade och grät, till att skämma ut sig och kanske skratta ännu mer.
Vi dansade sönder oss! Speciellt en festare... DansLena, som jag har blivit kallad och nu har jag verkligen gjort mig förtjänt av det smeknamnet.
Mitt i dansandet gick nämligen min knäskål ur led och jag minns mest att jag låg på golvet och bara skrek, det gjorde så fruktansvärt ont.
Sen minns jag inte så mycket mer, jag minns bara att Sophia försökte få mig att skratta och att någon sade att ambulansen skulle komma om 20 minuter.
När ambulanspersonalen till slut kom så fick jag andas in något slags gas, som jag skulle ha andats in en gång, men det hörde jag inte så det kanske blev några fler gånger.
Gasen visade sig senare vara lustgas, helt plötsligt blev situationen mycket mer komisk, i alla fall för min del.

I ambulansen fick jag veta att den killen som åkte med mig var fisk... (jag skulle ha gissat på stenbock, men det var ju ganska nära ändå)

Som tur var så kommer jag inte få några bestående skador, tror de.

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-04-26 14:37:20

Men Lena då! Så du bär dig åt! =O Måste gjort förbaskat ont!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-26 18:05:36

Haha, karatehänder? Snarare vilddjurs händer/något skumt skräckmonster! :D



och krya på dej angående festen! var nog riktigt obehagligt! :(

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-04-27 00:34:49

Stackars gumman<3 men du levde upp till ditt namn och vi hade de jätte kul när du var med oss och när du komm tillbaka! Tack för allt gumman <3 Kocham cie

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-27 16:55:35

Emilia: Sötnos! :) Det var jättekul att festa med dig!

Detta måste vi göra om när jag har rehabiliterats :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela