jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

There's nothing we can do about it

Publicerad 2008-11-28 23:17:56 i Allmänt,

Nu sitter jag här efter en lyckad spelning med åttiotalisterna.
Jag älskar hur Dogge uttalade Alexandras E.T med engelsk accent.
Så att det blev som i ufot, men jag tycker om henne ändå ;P

So give up, give in, you loose
Ljöd det i mina högtalare då jag gjorde en paus för att tänka efter lite.
Jaa.. min dag, den har ju varit så stressig fast ändå underbar.
Jag menar, vad annars kan man inte önska sig mer än en hel eftermiddag och kväll full av musik!
När jag väl står på scenen så spelar det ingen roll hur mycket jag stressat innan och hur lite jag än har ätit.
När jag väl står där känner jag att detta är mödan värd!

Den mätta dagen är aldrig störst,
den bästa dagen är en dag av törst...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-29 21:04:30

klart du gör. alla älskar ju henne.

Postat av: Miri

Publicerad 2008-11-30 21:06:57

Det är alltid så härligt att se er!:D

lalala Funky Tooown!

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-30 23:22:45

Haha, jaa hon är bäst :)



HIHI det är kul att du tycker det, det är lite meningen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela