jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Samvetet

Publicerad 2008-11-29 11:52:28 i Tankar,

Ibland gör man saker som man ångrar efteråt.
Ibland gör man det inte ens medvetet, fast efteråt förstår man sitt fel.
Jag kan säga av hela mitt hjärta att det inte var min mening att såra.
Det var inte min mening att göra någonting över huvud taget.
Det var någonting bakom, och varje gång jag sa någonting så trodde du mig inte.
Vad ska jag göra då? Om jag sårar utan att vilja det?
Ibland rår man inte på sin egen kropp eller tankar, det är klart att jag vill!
Det är bara det att någonting stoppade mig.
Nu vet jag inte hur jag ska förklara det, för det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela