jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Positiva jag

Publicerad 2008-11-22 10:34:02 i Tankar,

Ska man tro på allt som sägs om en?
De flesta som jag känner tycker att jag är positiv.
Själv kan jag tycka att jag är ganska negativ ibland, det är bara det att jag kämpar emot det negativa.
Gör det mig till positiv då?
Skorpionen är negativ, och jag lyckas dölja det ganska väl.

Frågan är vad man ska tro på. Ska jag tro på det andra tror om mig eller det jag tror om mig själv.
"En själv" kan ju vara ganska så inskränkt eftersom den redan vet alla fel och svagheter jag redan har.

Kommentarer

Postat av: Spiderchick

Publicerad 2008-11-23 00:05:36

ens egna tanke är allt!!

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-23 13:09:40

Jo, kanske det... Men jag känner att man blir så påverkad av vad andra tycker att man är.

Förut ville jag att alla skulle se mig på ett visst sätt, jag har märkt att det går inte särkilt bra att påverka andra så.:/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela