jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fredag på en Torsdag

Publicerad 2008-11-20 23:35:26 i Allmänt,

Min dag har ju varit som vanligt på senaste tiden glad!
Jag hade en helt underbar sånglektion! OH; BERTIL FOREVER ASSÅ!
Sen så hade jag polska, som faktiskt gick bra.
På och efter polskan träffade jag min lilla snutte, Emilia, som åker till Polen imorgon!
Pozdrow wszystkich polskich chopcow! ;P Kochana!!!!

Efter det var jag och kollade lite på några FMG:are och nyss så vann Melanie över mig på wordbattle. Men det gör mig ingenting, hon är min vän ändå... (fast kanske en aning mindre, HOOHOOO NEEEEE JAG BARA SKÄMTADE! DU ÄR BÄST!)

Det var någonting, mer viktigt jag tänkte säga, men det försvann.... Det kan bero på att jag är lite trött trots allt!
GODNATT!
DRÖM OM NATTEN DRÖM OM DAN HOOOHOOO!!!! DET ÄR VIKTIGT!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-11-20 23:55:08

haha vad busig du är. vi kan ta en ny match nån annan dag, då du inte är lika "trött". det går kanske bättre då :')

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-21 16:00:47

Haha, jaa... för då går det säkert mycket bättre... NOT :P hahaha XD

Vi får se till att du har tagit sömnpiller innan typ :P hahaha XD

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-11-21 23:20:21

jag lyssnade på en Winnerbäck låt, och då sjöng han "trött på natten, trött på dan" eller nåt :D

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-21 23:45:47

Hmm.. det kanske vi börjar bli??? ;P

Nu är det ensamma vi är ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela