jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Tillåt mig att skratta!

Publicerad 2008-12-14 22:01:17 i Allmänt,

Nu går det för långt...
Ingen har rätten att tala så om mig öppet.
Jag tycker inte det. Jag gör inte det om andra, i alla fall inte på det sättet.

Man ska behandla andra så som man vill bli behandlad.
Jag tror inte att denne skulle tycka det var så roligt.

Men ärligt talat så orkar jag inte bry mig.
Jag stänger av och snart så är jag inte så viktig längre.
Snart är jag den tråkigaste i världen och då är det jag som skrattar.

Punkt. Godnatt.

Imorgon har vi sovmorgon och matteprov, ifall någon från min klass skulle få för sig att undra.

Kommentarer

Postat av: sky

Publicerad 2008-12-14 22:59:12

uuuuuhh snacka om att man blir nyfiken! vilken tur att jag av en händelse läste det här, jag hade totalt glömt bort sovmorgon!

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-12-14 23:09:07

hoppas inte du påverkas för mycket bara.

Postat av: Daniel

Publicerad 2008-12-15 00:18:45

Vad hände?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela