jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Feberdagar

Publicerad 2008-12-10 14:02:59 i Allmänt,

Vad gör man?
Jag vet vad jag gör i alla fall.
Jag sover fram till tio, tittar på serier och nyheter hela dagarna. (Även Oprah och såna grejjer tillhör..)
När jag inte gör detta så tar jag fram astrologiböckerna och spådomsböckerna.
Det är då Lena verkligen studerar och går in i sig själv.
Spådomsboken gör mig bara förvirrad... fast det går att knixa ihop om man vill.
Jag har svårt att kontrollera mina känslor.... fast jag är väldigt kontrollerad då det gäller känslor.
Då tänker jag såhär:
Jag har svårt att kontrollera vad jag känner... fast jag är bra på att kontrollera så att de inte kommer ut typ...
Jaja, linjer i handen kanske inte stämmer, men det gör astrologi (ibland)

(Jag har kommit fram till att jag kanske har lite tvilling i mig? Min mamma är ju det så det är mycket möjligt...)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-10 21:24:32

jag har alltid gillat tvillingar :))

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-12-11 14:50:14

jag gillar också tvillingar :):)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-13 11:05:07

Hihi, det gör jag med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela