jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Och plötsligt var mitt egna minne värt mer

Publicerad 2013-02-25 13:50:49 i

Jag åkte igenom en jättelång tunnel.
Den påminde bara om vägen till Köpenhamn, när du skulle göra slut med mig.
Men så kom jag ihåg den där gången i Frankrike (tror jag det var) när vi bilade och vi åkte igenom en jättelång tunnel.
Pappa körde och mamma satt bredvid, vi hade rutan öppen och jag satt i baksätet. Jag kan ha varit runt fyra.
Lycklig
Ljuset i den tunneln var mer orange dock. Men det var samma känsla.
Det var varmt i bilen.
Jag minns mina tankar då, jag hade inga problem alls. Mamma hade köpt små gula träskor och hade i nyckelknippan.
Allt kommer att lösa sig.

Kommentarer

Postat av: mamma-mamusia

Publicerad 2013-02-25 16:01:07

<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela