jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En nattfjäril lever bara på natten

Publicerad 2013-02-27 00:51:10 i

Det är i stunder som dessa som jag saknar dig.
Jag har fått svårare att somna på kvällarna.
Jag har blivit så van vid att höra din röst varje kväll.
Det har blivit som ett beroende, en nödvändighet.
Du säger att du saknar mig, jag har svårt att tro dig.
Du har det precis som förut, du har bara bytt förutsättningar. Bara bytt mark. Bytt tjej. Du har inte ens bytt stjärntecken.

Jag kan inte förstå att det har varit dig så lätt. Att kasta bort mer än ett år på en flirt som du haft i två veckor.
Men Hey, vad vet jag om kärlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela