jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Lördagsshopping i solen men tjejerna!

Publicerad 2013-04-06 18:03:00 i

Idag startade vi dagen tidigt (enligt mig).
Klockan 11 begav vi oss ut för att gå på loppis men när vi fick veta att loppisen var inomhus och att det var 50 kronors inträde så bestämde vi oss snabbt för att vända kosan mot Nordstan istället. 
Där hittade vi allt möjligt roligt, bland annat ett par byxor som reades ut från 399 :- till 149:-. 
Det var höga, svarta byxor med lite skinnstruktur i och de satt bra på mig!
Rena rånet tänkte jag och köpte dem.
 
Inte tänka på ekonomin här inte...
 
Sen hittade jag världens finaste ring på H&M, jag menar jag är ingen ringtjej men varför inte tänkte jag och hittade ett par matchande örhängen till. 
 
Och inte nog med det så fann jag precis det jag behövde i nagellacksväg på det andra H&M:et nämligen verktyg att göra nail-art med. 
Jag älskar nämligen att göra små kreationer på mina naglar och än så länge har jag använt tandpetare, pennor och tillklippta nagellacksbortsar för att göra mönster.
Därför blev jag överlycklig och köpte setet samt ett överlack och ett vitt nagellack!
Några toffsar åkte också med i högen. 
När allt var köpt åt vi på Jensens BöfHus.
 
Lycklig tjej!
Nu ska jag måla naglarna och sen blir det mys med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela