jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Typiskt!!

Publicerad 2011-03-15 20:42:33 i Allmänt,

Allt har kännts så himla bra i skolan på senaste tiden.
Allt verkligen!
Så självklart var jag tvungen att stuka min fot (den andra foten).
Och vi har sångredovisning på fredag och jag som hade tänkt röra mig ganska mycket.
Eller, i alla fall så behöver jag kunna stödja mig på båda fötterna.
Men men... nu blir det att vänta tills på fredag, kanske är det bättre (troligen inte, eftersom jag hoppade snett på den) annars får jag kanske spela på att foten är skadad.
Hehe min karaktär kanske har stukat foten och det skulle i för sig vara ganska roligt eftersom min karaktär är prostituerad.
Och på dansklasserna så får jag ju bara passa på att styrketräna! Wow fatta vilken styrka jag kommer att träna upp nu!
Mums mums...

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2011-03-16 10:29:58

neej, igen:( fy.. haha jo, gör en prostituerad som har stukat foten om du inte hinner bli okej tills dess! det kan bli kul :D

Postat av: miri

Publicerad 2011-03-16 23:24:00

japp, din sko, 299kr, ett riktigt fynd, superfina till jeans:D

Postat av: miri

Publicerad 2011-03-21 08:01:02

hatar snö.. är den borta i göteborg nu? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela