jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Det känns bra nu!

Publicerad 2011-02-01 21:59:23 i Allmänt,

Nu är det bara 10 dagar kvar!
Sportlov, Norrköping, SON, Damonfest, Madeleine-spelning, Bertil-fika!
Det kommer bli ett sjukt bra lov, jag bara känner det på mig!
Nästa vecka, jag kan inte fatta att tiden har gått såhär fort!
Inte för att jag är ledsen över att vara här längre, det är bara det att jag trivs bäst hemma (och det kan man ju faktiskt inte ta ifrån mig)

Mamma ringde idag och sade att hon har köpt mig en alla hjärtans dag-present! Så himla gulligt!
Barnslig som jag fortfarande är så blir jag ju lite nyfiken, hm... undrar vad jag kommer att få!
Det återstår att se!

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2011-02-01 22:22:28

haha för att det är roligt att förändra!! :D fast jag skulle aldriiiig våga bleka håret alltså, men det är roligt att tänka:D svart är för svart, rött är för rött:P



ååh, en allahjärtansdagpresent.. tänk om du får en liten kattunge :D:D:D iiiiih!

Postat av: miri

Publicerad 2011-02-01 22:28:06

fast en naken såklart.. jag glömde inte bort att du är allergisk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela