jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Finbesök hela veckan

Publicerad 2011-04-28 22:25:14 i Allmänt,

Miri klagar över att hon inte har någonting att läsa (har de inte nog på universitetet? O.o) så här kommer en liten update:

Min mamma var här tidigare i veckan och har fixat och donat hemma hos mig. Hon har till och med putsat fönstret i mitt rum och eftersom jag flyttar till en egen lägenhet om bara en månad så tog hon min klädbyrå också. Jag lever just nu alltså i ett tomt rum fyllt med flyttlådor men snart, snaaart är jag i min aldeles egna lägenhet!

Eleonor är här nu och ska göra audition till pas imorgon och jag ska självklart vara där och stötta henne. Just nu diskuterar vi hennes monologer och klädsel till imorgon.

10 min senare...
Oj, nu kom Erik förbi, han ska också söka pas och är jääättenrvös. Fast jag peppade honom lite och det tänker jag göra imorgon också!
Hihiii jag blir ju typ nervös för deras skull!!!!

Men nu har det här inlägget tagit typ två timmar att skriva på grund av allt auditionprat.
Godnatt på er (och dig miri ;))

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-29 07:48:49

ja Lenusia stötta dina väner dom böhever De bätre vän än Du får man inte älskar Dej min unge och är jätte stolt mor<3<3<3

Postat av: miri

Publicerad 2011-04-29 09:46:03

hahahaha tack så mycket!!! xD hälsa eleonor och erik lycka till!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela