jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När kroppen inte vill

Publicerad 2011-04-02 02:19:34 i Allmänt,

För bara två veckor sedan stukade jag den andra foten, idag hoppade min knäskål ur led lite grann.
Inte fasligt mycket... det gjorde inte så jätteont men jag har inte kännt av knät på ett helt år nu.
Det är inte kul.
När sådant händer börjar man undra lite om jag verkligen är ämnad för detta.
Fast det är jag, det vet jag...
Det var bara några svaga sekunder.
Idag är det tretton dagar kvar tills jag kommer hem. Det är ju ingenting, då får jag vila...

Kommentarer

Postat av: Damon

Publicerad 2011-04-04 09:30:10

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela