jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fredagsmys

Publicerad 2011-04-09 00:36:52 i Allmänt,

Jag kom precis hem ifrån en tjejkväll hos Chamli.
Det var jag, Louice (ska uttalas Loizö, hon är dansk... jag vet, jag fattar inte heller...) Chamli och Linda F.
Helt sjukt najs, vi gjorde pannkakor på danskt vis, nämligen med citronskal i smeten, och det blev helt sjukt gott! Pröva det!
Sen satt vi och kollade lite grann på den där "101 sätt att åka ur en gameshow" för Mercedes i vår klass var nämligen med i den.
Vi avslutade kvällen med att se på "paranormal activity", jag kan berätta att jag satt med kisande ögon och med händerna för öronen den större delen av filmen. Jag vet jag är en fegis men jag är stolt över det.
He, dock var det inte så roligt att åka hem efter filmen och jag sitter nu i en tom lägenhet för klara är hos en kompis över natten. Hmm... är jag rädd? Nja, inte så värst faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela