jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Eleonor och Erik gick vidare till imorgon!

Publicerad 2011-04-29 18:06:04 i Allmänt,

Jag gick upp samtidigt som Eleonor i morse. Klockan 6.00...
Efter det har jag varit på skolan hela dagen, hejat och tittat på dansprov och säkert varit mer nervös än de som sökte.
Men vad ska man göra? Jag vill så gärna att det ska gå bra för dem och jag har hela dagen peppat och lugnat dem båda, även wiktor sökte men han gick inte vidare.
Det var svårt att inte visa att man var sjuukt stolt över östgötarna som gick vidare när man visste att wiktor inte gjort det.
Erik trodde ju inte alls att han skulle gå vidare, han var nästan på väg att boka biljett hem, så när han fick sms:et så blev han så chockad att han skakade!
Jag skrattade så jag grät, imorgon ska jag fortsätta peppa dem. Det SKA gå bra!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-30 08:33:53

lyckospark på dom<3<3<3

Postat av: miri

Publicerad 2011-05-01 22:39:56

åh, hoppas verkligen att det går bra för dem och att de går vidare till sista dagen!! vem är wiktor? :)

Postat av: Miri

Publicerad 2011-05-03 20:02:57

åh vad roligt för erik! och kul för dig att få någon som går där som du känner nästa år! men synd om eleonor, blev hon reserv då? stackarna, det är väl benet som spökar antar jag:(

när åker de hem? när kan jag ringa dig? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela