jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Tvättkrisen

Publicerad 2010-10-11 22:13:35 i Allmänt,

I helgen var jag med om en smärre kris.
Jag kände att jag inte var värd någonting som människa och person.
Jag kände mig tråkig och otillräcklig.
Men som en ängel så ringde miri mig igårkväll när jag egentligen tänkte sova och pratade vett i mig.
Det känns bra att ha vänner som förstår en och kan ta ner en på jorden ibland.
Det behövs i en värld/stad/skola där ingen egentligen känner mig.

Idag kom Ida över till mig efter skolan och vi åt pizza och drack Coca Cola! Det förtjänar vi tycker jag!
Dock så glömde jag ta ut tvätten ur tvättmaskinen så jag fick hänga upp den nu över natten och ska hämta den jättetidigt imorgon så att inte grannarna blir arga (när jag egentligen skulle ha haft sovmorgon).

(Jag ska börja skriva blogg så ofta jag kan nu så att de hemma i Norrpan kan hålla sig lite uppdaterade ;))
Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2010-10-12 14:17:28

Gumman då! jag tänker inte låta dig tänka sånt dumt. Du är BRA<3 och jaa, håll den lite uppdaterad så jag har något att göra här om dagarna;)

Postat av: mamisia

Publicerad 2010-10-12 16:55:55

moje sloneczko Ty jestes najlepsz i najzdolniejsza na swiecie buziaki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela