jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sunset Boulevard

Publicerad 2010-10-12 19:09:36 i Allmänt,

Idag hade fem stycken i varje årskurs på PAS lottats ut att få gå och kolla på första genomdraget av musikalen "Sunset Boulevard" på Göteborgsoperan. Jag var en av dem!
Jag visste ingenting om musikalen sedan innan jag måste säga att jag blev positivt överraskad!
Den var helt sjukt bra. Bra gjord, bra musik, bra skådespelare, bra dansare, ensemble, allt!

När orkestern började stämma sina instrument så kände jag nostalgin komma.
Jag kom ihåg SON-projektet, snart var det dags att gå upp på scen. Snart börjar SF och medleyt spelas.
Misförstå mig inte nu, jag trivs verkligen med livet jag har nu, det gör jag, men jag saknar min gamla klass. Alla mina gamla vänner. Gamla minnen.
17 dagar kvar nu!

Kommentarer

Postat av: Alfred

Publicerad 2010-10-12 23:48:51

Lena Lena Lena!!

Tänkte på dig förut när Simon och Jonatan flippade ur i elevrummet.. en catwoman hade varit pricken över i:et.



Jag ska bjuda dig på mat någon gång :)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-10-14 22:31:36

Nemen sötnos! :)

Haha jaaa, catwoman saknar er med! :D

Postat av: Miri

Publicerad 2010-10-16 13:02:09

Och vi saknar dig lena:) men snart är du hemma! 13 dagar kvar tror jag bestämt.. :))

Postat av: Lena

Publicerad 2010-10-16 18:24:33

Precis om 13 dagar är jag hemma :D:D:D:D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela