jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

seriöst snack klockan tio över tre på morgonen...

Publicerad 2010-11-27 03:13:25 i Allmänt,

Jag har haft världens konstigaste utgång!
Det började med att jag och Klara inte hittade en spårvagn som gick rätt så vi fick gå en ganska lång bit i den isande kylan för att komma till rätt hållplats.
När vi tillslut hade hittat till rätt hus så var det dags att dra och vi fick försöka hitta till rätt klubb.
Tillslut kom vi fram och där så öppnade jag mig för en kille jag knappt kände, han ville kyssa mig men jag är så himla svår. Jag tyckte synd om honom.
På vägen hem kom det fram en tjej på spårvagnen som inte alls såg så gammal ut och ville ha värsta psykolog-deeptalk med mig. Hon sade typ att jag fick maila henne om jag kände att jag ville prata om mig själv.
Hon var fin  tyckte jag, men lite creapy...
Nu är jag hemma, ganska tom i skallen och vet att jag kommer att sova djupt om bara några minuter.
Tack och hej

Förresten så var det en sjukt hetsig kille i kön till garderoben som muckade gräl med både mig och klara.
Jag stod mest och skrattade och försökte lugna ner honom, men han var ohejdbar. Jag visste inte ens att det fanns sådana på riktigt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela