jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Med himmelen över mig och vattnet inunder mig så svingade jag mig fram...

Publicerad 2010-11-20 10:55:00 i Allmänt,

Jag stannade kvar i skolan och sjöng tills klockan halv åtta.
Det går inte att förklara vad musiken kan göra med mig, med hela min själ.
Min röst förbryllar mig nu för tiden, tekniken jag lär mig gör att jag kan göra saker jag inte förstått innan.
Fångas av känslan, kraften. Lyckan.
Jag drömde att jag hoppade fallskärm. Jag tror jag är över det värsta i krisen.
Åh det är bara så underbart att ha tid att sjunga.
Detta ska jag försöka göra varje fredag, för mitt hjärta behöver det!
Kräver det, och förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela