jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Klara färdiga gå, Kom igen Lena!

Publicerad 2010-11-21 15:59:52 i Allmänt,

Mitt första album ska nog heta; Nu vet ni vem jag är.
För det är så det är...
Jag har ganska svårt att prata om vem jag är, men i musiken är jag helt och hållet mig själv.
Aldeles naken.


Igår skulle jag ha suttit hemma och ätit glass framför TV:n.
När Klara SMS:ade var jag sjukt tveksam. Hon fattade, tydligen säger jag "Nej" ganska ofta nu för tiden.
Det gick några minuter och jag började tänka: Fy vad tråkig jag är! När blev jag såhär?
Så jag ringde Klara, sminkade mig supersnabbt, struntade i disken och begav mig ut.
Jag tror nog aldrig att jag har haft såhär kul ute som jag hade nu.
Vi träffade massor med nytt folk och jag bara kände hur avslappnad jag kände mig.
- Hej, Lena heter jag!... Trevligt, var kommer du ifrån?...
Det var en kille som var helt på oss, som ville bjuda på drinkar och ha pussar i gengäld. Det fick han inte.
Sen träffade vi Staffan Stalledräng och Klas Klättermus. Klas ljög hela tiden och kallade Klaras mössa för kondom.
Efter mycket ståhej kom vi hem till slut och pratade tills morgonen.
Det är verkligen som de säger, de bästa partykvällarna är när man verkligen inte är på humör!
Fast nu kom tröttheten och jag ska vara i skolan om en och en halv timme...

Kommentarer

Postat av: Damon

Publicerad 2010-11-23 21:48:14

Kör bah partyskank, you make me proud! <3

Postat av: Lena

Publicerad 2010-11-24 22:26:23

Mamaskank's back! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela