jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Toppendag!

Publicerad 2010-07-05 19:31:50 i Allmänt,

Idag var jag och Miri på landet. Där träffade vi Petter som hade en vindsurfingbräda.
Den åkte vi på och det är mycket svårare än vad det ser ut... det kan jag lova!
Och trött blir man! Jag är typ bortdomnad i hela kroppen nu och kommer säkert få träningsverk i både benen, ryggen och armarna.
Det lite roliga var att varken jag eller miri kunde vända den, så vi åkte bara dit vinden förde oss. Så Petter, skillad som han är, fick surfa tillbaka med den en bra bit medan jag och Miri satt och rodde stilla för oss själva (i motvind dock).
ÅÅHH, det var fruktansvärt roligt!
Prova det om ni får chansen! Sjukt roligt!

* Vindsurfning  -  check!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-07-05 19:45:29

Ååååh vad roligt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela