jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

PMS-dag

Publicerad 2010-02-09 17:39:16 i Allmänt,

Idag vaknade jag med världens huvudvärk.
När jag gick till skolan kom en massa låtar i MP3:n som påminde om personer jag var förälskad i när jag gick i ettan.
Tänk om, började jag tänka.
Sen tänkte jag: Jag är ensam och Ingen tycker om mig...
Sen hade vi religion, och svenskaprov som gick åt skogen för att jag inte hade tid för att skriva allt jag kunde så jag stressade sönder slutet.

Sen kom ljuset.
Melanie och Jag ska fira alla hjärtans dag med att se Valentine's day på bio.
Två singeltjejer (en utdöende art?) som ser på romantisk komedi, kan det bli bättre?
Sen var det dans med Marie (YES) som avslutades med Massage. UNDERBART!

Nu ska jag bege mig till Lilla Teatern.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2010-02-09 19:47:06

HAHA en utdöende art. Jag är livs levande i alla fall ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-09 20:13:27

Hihi jaaa det är vi två mot världen typ ;P

Men åååh jag är jätteglad :D Det kommer bli jättemysigt!!! :)

Postat av: Sophia

Publicerad 2010-02-09 20:18:29

Ähhhh ursäkta...jag är också en av dom utdöende! :( Får jag också gå på bio med er? :)

Postat av: Alice

Publicerad 2010-02-09 21:47:40

alltså, nu känner jag såhär. BAJS!!!!!! ursäkta, duvet ju ioförsig inte omdet .men jag har redan frågat MULLAN om hon vill seden med mig. men visst, dissa det lilla stackars barnet!!!!!!!!! :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela