jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fasta

Publicerad 2010-02-17 20:53:24 i Allmänt,

Från och med nu fastar jag.
Därför sitter jag och äter vindruvor.
Det är som att sluta röka, psykiskt...

Jag tror dock att jag har fått feber, ajaj...
Det är dock inte så konstigt, mina skor har gått sönder och släpper in en massa iskallt vatten.
*BUHU säger jag och stoppar ännu en vindruva i munnen*

Imorgon åker Mullan till USA. På måndag åker jag, Emilia och susanna till Polen.
Inte lika glamoröst kanske, men det är ändå två feta resor!

May the force be with you... (har aldrig sett star wars men kände att det passade bra här)

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2010-02-17 22:32:38

seriously! jag kommer sakna dig mucho! ta hand om dig,kör hårt med fastan & ha det fett i polen! pusssspusss<3

Postat av: tove

Publicerad 2010-02-18 18:01:07

jag kör också på fasta<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela