jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Lyckorus!

Publicerad 2010-08-14 21:09:11 i Allmänt,

Ni vet hur det känns när man inte har ätit godis på ett tag och så äter man aldeles sådär lagom mycket.
Den kicken!
Tänk er den, fast i lycka...

Under bara två dagar fick jag två sådana lyckokickar och de håller i sig.
Jag kan inte sluta le. Det Pirrar hela tiden.

Först kom jag in på PAS
Sen klarade jag uppkörningen.
Jag har klarat det jag velat mest just nu!
Det går bara inte att beskriva känslan!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-15 09:12:37

Lena är bäst i hela världen! :D

Postat av: Pär

Publicerad 2010-08-15 18:58:53

GILLA!!! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela