jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sitta i solen

Publicerad 2010-04-11 20:01:42 i Allmänt,

Idag körde jag till landet med mamma (observera att JAG körde, det gör jag för jämnan nu för tiden så snarrrrt, snart kanske jag har kortet!), jag satte mig i en solstol och läste lite i en bok.
Jag bara njöt. Det behövdes.
Jag älskar mitt land. Det har jag sagt tidigare men jag gör faktiskt det. Det är någonting sagolikt och harmoniskt över det. Det är MIN plats.
I alla fall, solen gjorde mig gott och jag tror till och med att jag har fått lite färg.
Nu är våren här, lite kylig fortfarande dock. Jag tycker inte alls att man kan gå utan jacka vilket jag har sett en massa göra, men snart så... snarrrt...

Imorgon börjar skolan igen. På tisdag ska musikgymnasiet till stockolm och se på opera och på torsdag åker jag till "UMÄ"!
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela