jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

kattigt värre!

Publicerad 2010-04-08 17:16:27 i Allmänt,

Mina dagar ser i stort sett likadana ut både igår, idag och imorgon.
Jag går upp, går till körskolan. Kör en timme och sedan går jag till kristina för att repa monologer och sånger.
På eftermiddagen så tittar jag på Tv eller umgås med någon frän brud.
På kvällen sätter jag mig vid datorn och snackar med grabbsen som spelar dota typ.
Fett produktivt

Man blir sjukt glad.
Det luktar vår, det är varmt i solen och alla går omkring i skinnjackor (vissa utan jacka alls) och lapar i sig vårsolen.
Man kan inte göra annat än njuta av att våren äntligen är kommen.

just nu lyssnar jag på musik och fixar med den sista ansökan: balettakademin i Göteborg som ska skickas iväg nästa vecka. Spännande!
Förresten, idag är det bara en vecka kvar tills jag åker till UMEÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela