jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Shopping med MLA

Publicerad 2009-09-04 19:04:29 i Allmänt,

MLA, som för övrigt är någorlunda friska, tog en tur på stan.
Det slutade med att jag kom hem med dessa:



Egentligen ville jag ha ett par andra byxor men de fanns inte i min storlek :S
Jag tror jag kanske åker till ingelsta nån dag och köper dem!

När jag kom hem kom jag på att det är fredag idag, det känns sjukt konstigt för jag har ju bara varit i skolan i två dagar denna vecka.
Jaja...
Jag ska nog ändå plugga i helgen.

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-09-05 09:09:04

Fina färger på nagellacket <3

Hur mår du??

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-09-05 09:22:43

sv: Åh jag mår fint =D

Postat av: My

Publicerad 2009-09-05 13:04:18

snygga jeans :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela