jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Har beslutsångest

Publicerad 2009-09-27 20:50:24 i Allmänt,

Det var såhär va:
Idag åkte jag och mamma till ingelsta och köpte lite kläder åt mig.
Hon övertalade mig till att köpa en skinnjacka, nu vet jag inte riktigt om jag vill ha den dock.
Passar jag ens i det? Jag vill inte att det ska se konstigt ut.
Jag menar... jag har ju aldrig haft det förut.
Nu är frågan om jag ska lämna tillbaka den eller inte.
Det gör ont i kroppen när jag tänker på att lämna tillbaka den, för jag brukar inte göra sådant. Det går nästan emot mina principer. Däremot så undrar jag om jag någonsin kommer att använda den.
Jag vet verkligen inte.

Jag vaknade med nästäppa, nu har det övergått till rinnsnuva.
Jag HATAR rinnsnuva. Täppan är bättre!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-09-27 21:59:50

Jag tror liksom att du skulle passa i den! jag äälskar skinnjackor...men om du själv inte känner dig bekväm i den så kan du ju lämna tillbaka den och spendera pengarna på något du faktiskt vill ha istället.

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-27 22:07:24

Jag tror du skulle passa jättebra i den! Alla är snygga i skinnjackor! Kan du inte lägga ut en bild på den så kanske vi kan hjälpa dig? :) Fast ioförsig kanske vi påverkar dig då... :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela