jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Audition

Publicerad 2009-09-25 10:28:58 i Allmänt,

Jag kommer precis ifrån mitt dans- och teaterprov.
Det var sjukt konstigt för först skulle man dansa i grupper och lära sig en koreografi (någorlunda hyffsat) sedan skulle man vänta tills man fick spela upp monologerna.
Det sjuka med monologerna var dock att jag inte såg Heiborn gå in (jag var efter honom), så när han kom ut så slussades jag in i det. Jag hann liksom inte bli så nervös.
När jag väl kom in så bara körde jag. Jag minns ingenting såhär i efterhand. Jag kommer bara ihåg att alla log lite, men jag kunde inte avgöra om det var av uppskattning eller av medlidande.

Nu är det ännu mer väntan kvar. Jag ska gå och äta runt tolv och efter det måste jag vänta ännu lite längre för att sedan gå in och göra röstprovet. Det är jag inte så nervös för. Det går nog bra!

Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-25 11:48:23

Det är skönt iaf att det är över nu, det som vi väntat på och peppat inför så länge :)

Postat av: Sky

Publicerad 2009-09-25 16:09:55

Hahaha! Av medlidande, det var kul!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-25 16:50:41

Sv: Jag gör den själv! Med jordgubbssaft och kolsyrat vatten! :D

Postat av: Emilusia

Publicerad 2009-09-25 17:53:07

Det gick säkert bra ;) de vet jag! :*

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-26 08:20:22

Miri: Jaaa... verkligen skönt!

Det känns bra att ha den klar, jag skulle INTE vilja göra det igen :P



Sky: Kul att du förljer MIN blogg också. Nu känns jag inte lika stalkig :P



Emilusia: Jaa.. vi får ju hoppas på det bästa :) Och vi måste ses snart! Det var ju tusen år sedan känns det som!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela