jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Om hösten

Publicerad 2009-10-05 20:36:43 i Allmänt,

Det bästa med hösten är nog att elementet på toaletten blir varmt, så att man kan luta sig mot det när man borstar tänderna.

Det sämsta med hösten är att man blir förkyld och då kan man inte sjunga.
Jag kom att tänka på en sak...
Jag snyter mig med öppen mun.
Är det någon annan som gör det?
För grejjen är ju att man liksom får in snor i munnen när man har snytit sig (ibland) då.
Det har jag betraktat som helt normalt, fast det kanske inte är det?


Lite äckligt ämne jag vet, men jag var bara tvungen att fråga...

Jag kan komma på mig själv ibland, inte okej!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-10-05 21:05:02

har nog inte tänkt på det, men så kanske det är, ja.. :P

Postat av: Sky

Publicerad 2009-10-05 22:49:38

Njaaa, jag kör på stängd käft alltså.. Och det brukar gå bra.

Postat av: Elon

Publicerad 2009-10-06 16:05:08

Blir det inte svårare att koncentrera sig på att få ut luften genom näsan då? Liksom, det är ju själva grejen med att snyta sig, att få så högt lufttryck genom näsan som möjligt så att snoret kommer ut. Däremot NYSER jag ofta med öppen mun, ljudligt. Jag kan nog inte göra det tyst, inte med flit i alla fall.

Postat av: Adam

Publicerad 2009-10-06 16:06:49

naaaaah

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-06 20:43:15

Svar till alla: Oh shit. Jag känner mig sjukt onormal nu... Skäms nästan lite till och med :S ajaj...

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-10-06 23:19:22

Jag snyter mig typ aldrig....är Det normalt?

Postat av: Elon

Publicerad 2009-10-07 08:49:13

Hm, se det som att du är ensam om en avancerad teknik. Det är inte alla människor som klarar av att andas eller blåsa ut luft genom näsan samtidigt som munnen är öppen. Jag bor tillsammans med en person (mammas man) som nästan kvävs varje gång han borstar tänderna eftersom han inte kan hantera den tekniken. Alltså, att ha munnen öppen och andas med näsan. I stället andas han in tandkrämslödder och måste hosta som en galning. DET är onormalt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela