jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

High heals party!!! NOT!

Publicerad 2009-10-28 17:14:00 i Allmänt,

Jag såg precis att Foki kommer till Norrköping den 20:e november.
Då blir det high heals party på OTTEN. (Man får ett par klackskor från Nelly när man kommer in)
LÄTT ATT JAG SKA GÅ, tänkte jag.
Jag är ju 18 då liksom.
Sen ser jag att åldersgränsen är på 21.
FAIL, man är fortfarande omyndig på vissa plan efter att man fyllt 18.
Det har jag inte ens tänkt på...
Ungefär såhär skulle nog skorna jag valt sett ut.

Idag gick jag på massage och det var sjukt skönt.
Jag är dock fortfarande spänd, så grabbarna i skolan är inte befriade ännu ;)
SHIT, vad gör jag när jag inte går på gymnasiet längre?
Pojkvän?
Men tänk om HAN är DÅLIG då!?!?
Hmm.. det tåls att tänka på...

By the way så hade vi dansrep idag med paren. Jag och Joel utgör ju det perfekta dansparet. Allvarligt.
Han är stark och kan lyftet och jag .... eehhh.... står där och ser snygg ut?

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-28 17:34:32

Men är inte Foki bara i Umeå där hon bor?

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-28 19:29:58

nej, fail! jag hade verkligen velat gå ju!! :O

jag såg en film när ni dansade idag! det var asbra, speciellt det där i slutet! det var assynkat!!! :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-28 19:41:28

HAHAHA SHIT FILMEN XD

Asså, lyftet blev ju typ katastrof XD

Vem såg du filmen av?

Postat av: SKAAAJJJ

Publicerad 2009-10-28 20:49:09

Kenza kommer ju också till Otten för high heels party? Säker att det var Foki? Men skitsamma, det jag skulle skriva var att alla killar som funderar på att bli någons pojkvän borde gå en obligatorisk massage-kurs!!! :D:D Fatta vad bra det skulle vara.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-28 21:11:40

Aha, okej.. jag vet inte.. det stod på Fokis blogg, men de kanske turas om typ?



Men åååååh fatta vad bra!:O:O:O:O (Eller, inte allas killar kanske... bara våra, man måste ju kunna skryta om något också ;))

Det ska min kille gå på! Vi borde hitta en asbra massör som kan undervisa våra killar sen?? :O:D

DEAL? Säg till när du hittat någon ;P

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-29 10:11:46

Oj ska ni dansa igen!? :O är det bara paren eller har jag missat att alla ska dansa!? joel hade film på er - jättejättejättesnyggt var det ju!!!

. den ska jag sätta på nu:)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-29 14:02:08

Nae, det var bara paren, så du missade inget ;)

Haha yeah... det såg nog bättre ut idag... men tack :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela