jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sova om en kvart

Publicerad 2009-11-17 21:51:07 i Allmänt,

Ja, jag har planerat det!
Kl 22 ska jag gå och lägga mig. På det sättet har jag hunnit med att läsa igenom texthäftet till nationellaprovet imorgon och så hinner jag dessutom surfa runt lite grann på min vackra dator.

Hehe jupp, that's it.
Jag måste säga att teatern gick asbra idag och nu har jag inte alls ångest längre.
Ja, faktum är att jag brukar ha lite ångest innan jag går dit.
För det känns som att jag måste prestera och alla andra kan ju så mycket där.
Men det går framåt och jag är glad.
Yes.
Jag är glad, även om jag typ har gråtit en massa i skolan de senaste dagarna.
Det är väl bara alla känslor och stress som kommer upp till ytan kan jag tänka.
Som idag till exempel när vissa påstod att det är lätt att sjunga.
Då bara bröt jag ihop. Jag menar: här har jag verkligen KÄMPAT aslänge för att utvecklas och så kommer folk och säger att det är enkelt.
Jaja, skaka av sig och gå vidare. Det är vad jag ska göra nu.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela