jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Girls just wanna have fun

Publicerad 2009-05-24 21:14:43 i Allmänt,

Den sitter jag och lyssnar på och JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Sommar är vad jag vill ha!
Då är det inget plugg som gäller, inga krav.
Bara fester, mys, grillar, badar (i plural?), och killar som går på knä för att få min uppmärksamhet!

Eller.... i får väl se....

Hur som hellst så vill jag att sommaren ska komma nu och det gör den.
För sanningen är den att jag varje morgon de senaste tre dagarna har vaknat med en sommarkänsla i magen.
När jag går upp på morgonen för att se på TV så blir jag förvånad över att sommarlovsmorgon inte går ännu.
Jaa, jag ser på sommarlovsmorgon. Det hör ju faktiskt sommaren till!
Någon annan som gör det?
I sådana fall, vilket var den bästa sommarlovsmorgonen du kan minnas?
Min var nog Vintergatan fem.

Kommentarer

Postat av: MElanie

Publicerad 2009-05-24 21:25:16

Oops, är det pinsamt om man Aldrig har kollat på det?! Hehe, kanske något mer som jag behöver bli utbildad i? :P



Pussss på dig! Hohoohhohohoo du hörde väl att EMD kommer på torsdag!!!! Fett naaaajzzz :D

Postat av: MElanie

Publicerad 2009-05-24 21:26:41

Haha älskar bilden för övrigt...om man kollar tillräckligt noga så kaaaan man nog skymta mina halsmandlar xD

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-24 21:31:47

MELANIE: HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA XDXDXD

Jaaa, bilden är helt underbar!

OCH JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

MLA OCH EMD here we come ;D



mmmm vi skulle göra ett bra team tror jag ;)

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-05-25 18:23:35

Åh! Vintergatan fem!!!



Jag kommer ihåg den där jingeln; du-dudu-du-duuuu som var med en freezebild i slutet av varje avsnitt! Och de hette Mira, Peo, Henrik och Glenn! Jag var på öland den sommaren och de tog med min teckning i programmet :D



(Lollo blir synnerligen nostalgisk :P)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-25 18:47:30

Nemen åååå vad coolt med teckningen :D:D

Jaaa, det var så himla braaa!!



Jag kommer ihåg att jag gick typ på frita eller något den sommaren så jag såg det där! Det var så himla kuuul :D Fast jag måste medge att jag var lite rädd för de där varelserna som åt rädsla! USH!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela