jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Deja vu

Publicerad 2009-05-17 18:37:49 i Allmänt,

Jag var precis inne på facebook då jag kom in på en bild på nån konsert eller något.
Det var i skärblacka.
Jag kan säga att jag har ALDRIG varit där.

Dock kommer jag ihåg en dröm jag hade för ungefär ett år sedan.
I drömmen var jag DÄR!
Jag minns exakt hur jag sprang och letade efter någon just DÄR!

Fy vad läskigt alltså!


Idag har jag lekt med min blogg.
Visst är det fint?

(jag fattar dock inte hur man gör en header, någon som vill hjälpa mig?)

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-05-17 19:19:49

Jag har också lekt med bloggen idag :D Men jag vet inte heller hur man gör en header..försökte och pajjade typ allt. :P Så om du får reda på hur man gör får du gärna hjälpa mig med :D

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-17 19:50:17

Jaaag vet hur man gööör! :P

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-17 21:05:44

sjukast! min bror stod och talade om en film som heter "Deja Vu" när detta blogginlägg dök upp på skärmen.

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-17 21:06:09

sjukast! min bror stod och talade om en film som heter "Deja Vu" när detta blogginlägg dök upp på skärmen.

Postat av: sophia

Publicerad 2009-05-17 21:48:01

men va? det är ju inte deja vu, det är ju om du gör något och får en stark känsla av att precis just det har hänt förut, för typ länge sedan. Inte att du drönt att du varit någonstans du inte har varit på...eller va? fatta jag fel? och vad är en header?

Postat av: Pontus

Publicerad 2009-05-18 02:48:13

Sophia, han syftade på titeln. Och en header är en bild man har högst upp på sidan, typ.



Lena, lek vidare, det ser fint ut. Förutom titeln, den syns knappt. Men fixar du en header så...

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-18 18:47:41

Melanie: Haha, aa jag hjälper dig så fort jag fattar själv ;)



Emma: Ååååh jaaa :D:D:D Är det svårt? Kan du lära mig??? :D



Kalle: Så himla LÄSKIGT! Snacka om ödet typ ;)



Sophia: Okej, förlåt... jag har liksom aldrig fattat skillnaden mellan deja vu och att ha drömt det. För folk kan ju ha drömt saker men kommer inte ihåg drömmen... och så uppfattar de allt som att de bara har varit med om samma sak, fast de i själva verket har drömt det. Om deja vu är att man varit med om det innan... så kanske jag aldrig har haft det. Jag kommer dock ihåg mina drömmar så de kommer jag ihåg (ehe.... fattar du?).

Så.. egentligen kanske det inte är någon skillnad?

Och.. header är det pontus sade.



Pontus: haha, jaa bara jag fixar header så fixar det sig ;)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela