jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Midsommarafton/Midsommardagen

Publicerad 2009-06-20 17:22:14 i Allmänt,

Igår var det midsommarafton och SLAM var ute på mitt land för att spexa runt, skratta, skriva en låt, ÄTA, äta, äta och sade jag äta?
Det var faktiskt så att vi under vår vakna tid mest åt mest hela tiden, men det gjorde inget för man blev aldrig riktigt mätt.
I alla fall inte jag... (Alice däremot XD)
MAS badade också...

Idag sov vi mest och så åt vi en massa också.
Idag badade även alla.
Det var livet.
Bilder kommer...

Kommentarer

Postat av: ALIIIIIIIIIIIICE

Publicerad 2009-06-20 17:35:43

whopwhop! :D

Postat av: S

Publicerad 2009-06-20 19:37:41

BÄSTA!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela