jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Bra självdisiplin

Publicerad 2009-06-05 18:13:20 i Allmänt,

Jag har faktiskt ganska bra självdisiplin.
Så när jag kommer på ett problem och har börjat inse det så kan jag ta itu med det.
Jag är min egna psykolog så att säga.

Ibland kan jag få för mig saker... VÄLDIGT konstiga och nästan extrema saker.
De sakerna brukar dyka upp i mitt huvud ibland.
Det kan vara allt möjligt, som att min dator är full av virus och en massa annat som är mycket värre än detta och som jag faktiskt skäms över att berätta.

När sådant dyker upp så brukar jag börja bearbeta det i mitt huvud, jag har en inre patient och terapeut i mitt huvud som diskuterar konflikten.
Ganska fiffigt, eller hur...

I alla fall så har jag drabbats av ett sådant problem igen.
Jag antar att det har dykt upp just nu för att jag inte har lika mycket att göra längre och att min hjärna ständigt behöver hålla på med någonting. Nu har jag i alla fall förstått vad jag måste bearbeta och det är redan i full gång.
Det är bättre nu också när jag har fått vila lite och fått i mig lite mat.

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-06-05 19:36:53

vad är det för något då? :) tell me!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-05 19:45:05

Jag kan berätta på måndag, kanske.... :P

Postat av: Alice

Publicerad 2009-06-05 20:05:44

wakka pakka!! little child Iam here to be your extra nånting! :D fatta ru`?

hhöhö

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-05 20:52:59

Alice: Nixpix

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela