jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Angel eyes

Publicerad 2009-06-10 20:49:28 i Allmänt,

spotify:track:7GqcXa0edZKWvNxsOv92RA
(angel eyes)

Detta var en av mina älsklingslåtar när jag var liten.
Nu när jag lyssnar på den vill jag bara gråta för jag älskar den fortfarande.
Nästan ännu mer faktiskt, för nu förstår jag texten och jag märker att jag har kännt igen mig många gånger...

Lyssna på denna också!
spotify:track:6QnE1hZ6C1KVdZrS9kNH8R
(nära dig)

Det var också en av mina favoriter... oj, jag har ju samma smak nu som då.
För även denna låten uppskattade jag när jag var liten.
spotify:track:0ugcXJhGbmVIraHWp3gKrG
(cykelväskans lov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela