jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag faller för Hulkar!

Publicerad 2009-07-21 16:06:56 i Allmänt,



Ser det inte inbjudande ut?
Om jag ska vara ärlig är jag nog lite förälskad i honom för tillfället.
Det händer nämligen att jag tittar på Tv-serien cheers bara för att få se på honom.
HAHAHAHAHAHA Jag har sjukt konstig stil, men det står jag för!


Igår besökte jag och Alexandra McDonalds tre gånger på bara några timmar.
Vi borde få rabatt tycker jag, vi är ju praktiskt taget stamkunder vid det här laget!

Idag har jag bara legat och sovit hela dan, det är inte roligt att gå upp från sängen när det regnar ute.
Det är därför jag älskar lov, då kan man göra vad man vill utan att få dåligt samvete!
Puss och kram vi ses på stan(m?)!

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2009-07-21 20:19:01

Haha alltså han ser så sjukt plastig ut...men okej, han är väl den snyggaste i serien (om nu det är något att skryta med XD). Själv brukar jag bara kolla på den serien för att höra låten i början, den är ju såååå bra :D



Vad har du haft för dig hela dagen?!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-21 21:03:41

Men va? Haha på den bilden kanske :P



Haha, jaa jag tycker också om låten i början XD, "Where everybody knows your naame!"

;D



Idag har jag legat i sängen halva dan och halva dan har jag suttit vid datorn.

Precis nyss så spelade jag lite musik och försökte skriva en låt till MLA eller nåt... men jag kan inte komma på någon text, mitt liv är så himla tråkigt :S

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-21 21:04:31

Du då? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-21 22:19:15

3?!?!? det var väl Bara två```?? ;)

Postat av: M

Publicerad 2009-07-22 01:24:01

HAha okej :P Jaa, vad gjorde jag? Jag var på stan och shoppade lite faktiskt och så var jag och tränade :) Annars har jag bara hängt, typ fixat, städat, spelat på gamla låtar osv :):)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-22 11:24:30

Anonym: ALice? Haha nee... vi gick ju dit en gång också utan att äta, vi gick ju till den där musikgrejjen ju och sen så gick vi tillbaka :P



M: Vad shoppade du? Jag måste få se sen!

Det låter annars som en väldigt bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela