jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Vårkänslor!

Publicerad 2009-02-02 17:06:08 i Allmänt,

Dagen har varit så hopplöst "måndag".
Det var länge sedan jag kände såhär på måndagar, men nu kom det.
Allt känns så himla meningslöst och uttjatat, Ännu en ny vecka.

Men eländighten led så småningom till sitt slut, eftersom vi fick sluta tidigare så hade man lite ork att titta upp emot himlen och se att den var klarblå.
Jag kunde nästan känna vårlukterna. Snart är de till om med här på riktigt!

Kommentarer

Postat av: melanie

Publicerad 2009-02-02 17:13:23

jag och Alice kom fram till att vi måste komma på ett datum för invigning av Bänken! Vi tänkte i slutet av mars någongång. Hur låter det? :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-02 17:43:18

Det låter prima!!! :D

Åååååhhh bänken!!! :D:D:D:D:D

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-02-02 20:23:45

åh, jag håller med dig till punk och pricka. Fast jag var lite för förvirrad idag för att fatta något kanske.. men bänken ja! :D och snart kommer boken också.. hoho :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-04 12:56:38

Ja, men boken har ju pågått hela tiden ju!!!

Men vi får ha ett ettårsjubileum snart då vi läser igenom allt och äter en massa kakor och skapa nya citat :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela